|
||
Ogłoszenie o konkursie na stanowisko DYREKTORA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W PŁASKIEJ
17-07-2024 Anna Jadeszko
Poprzednia
strona Następna
strona Powrót
Drukuj
PDF
Zgłoś
nieścisłość WÓJT GMINY PŁASKA ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W PŁASKIEJ Nazwa i adres instytucji kultury: Gminny Ośrodek Kultury w Płaskiej, Płaska 57A, 16-326 Płaska Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1/1 II. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania: 1. Wymagania obowiązkowe: 1) obywatelstwo polskie; 2) wykształcenie średnie lub wyższe; 3) co najmniej pięcioletni staż pracy; 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy; 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 6) biegła znajomość jednego z języków obcych: angielskiego, niemieckiego lub francuskiego; 7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 104); 9) znajomość zasad organizacji i funkcjonowania instytucji kultury; 10) znajomość aktów prawnych dotyczących instytucji kultury i prawa pracy, w tym między innymi: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym; 2. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności zarządzanie kulturą, kulturoznawstwo, animacja kultury lub pokrewne; 2) doświadczenie w zakresie prowadzenia i organizowania działalności kulturalnej; 3) doświadczenie w organizowaniu współpracy z zagranicą. 4) znajomość zagadnień i doświadczeń w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej; 5) predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną – mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym; 4) doświadczenie w pracy z grupami artystycznymi, młodzieżowymi itp.; 5) umiejętności organizacyjne i zarządcze; 6) kreatywność, dyspozycyjność, rzetelność; 7) posiadanie prawa jazdy kat. B. 3. Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) organizowanie i prowadzenie działalności kulturalnej na terenie gminy; 2) realizacja zadań statutowych Gminnego Ośrodka Kultury; 3) pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników GOK. III. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny wraz z życiorysem i przebiegiem pracy zawodowej; 2) kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia), 3) kopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących staż pracy; 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 5) autorska koncepcja programowo-organizacyjna GOK w Płaskiej, obejmująca okres 4 lat, uwzględniająca: - możliwości finansowe ww. instytucji i możliwe do pozyskania środki zewnętrzne; - finansowanie działalności GOK z uwzględnieniem kreowanych dochodów własnych (wykonania budżetu instytucji kultury za lata ubiegłe dostępne jest w biuletynie informacji publicznej pod adresem https://bip.ug.plaska.wrotapodlasia.pl w zakładce majątek-publiczny/wykonanie budżetu; - rozwój promocji i planowanych działań promocyjnych terenu gminy Płaska; - funkcjonowanie GOK z uwzględnieniem współpracy pomiędzy świetlicami, KGW i innymi jednostkami gminnymi. 6) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o braku zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 7) oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym; 8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych; 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. IV. Informacja o sposobie i terminie składania wniosków: Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy Płaska w terminie do dnia 20 sierpnia 2024 r. do godziny 10.00, na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego, a także adnotację: „Nabór na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Płaskiej”. Oferta może być dostarczona osobiście lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Płaska, 16 – 326 Płaska 53 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. V. Inne informacje: 1. O terminie i miejscu przeprowadzenia drugiego etapu postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie – telefonicznie. 2. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego ustala się do dnia 30 sierpnia 2024r. 3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu bez podania przyczyn. 4. Ostateczną decyzję o zatwierdzeniu wyników konkursu oraz o zatrudnieniu podejmuje Wójt Gminy Płaska. 5. Informacja o wynikach konkursu będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Płaska. |
||
|
||